ESD / EDM – Elektronická správa dokumentů



Práce s archivem firemních dokumentů, ať už v tištěné nebo elektronické podobě, je jedním z největších požíračů času, energie i nervů. Na druhou stranu jde o oblast, která často nabízí dostatek prostoru k efektivní optimalizaci nákladů – jen musíte vědět, jak na to. 

správa dokumentů

Systém elektronické správy dokumentů vás jednoduše zbaví starostí s jejich organizováním a usnadní vám zadávání tiskových zakázek. Je to prakticky archiv dokumentů v tiskové podobě na serverech provozovatele služby, určený pro firmy všech velikostí.

 

Jaké výhody vám ESD / EDM přinese?

  • Efektivní a rychlá práce s dokumenty (organizování, tisk, kompletace, distribuce…).
  • Snadno udržitelný přehled ve firemních tiskovinách.
  • Centrální aktualizace a jednotná distribuce dokumentů.
  • Snadná dohledatelnost informací.
  • Bezpečné uložení dokumentů (uložení dokumentů u profesionálního poskytovatele služeb oceníte např. v případě kolapsu vašeho IT systému).
  • Přístup k datům prostřednictvím webového rozhraní (nejste limitováni používáním vlastního počítače).
  • Podstatné snížení nákladů a úspora času.
centrum.bvu.czCISCOMicrosoft certified