Helpdesk



Cítíte se zahlceni množstvím dotazů a požadavků, které vaši firmu atakují zvenku i zevnitř? Rádi byste do vašeho systému komunikace vnesli jasnější řád a zefektivnili tak řešení jednotlivých problémů? Vyzkoušejte náš jednoduchý online systém Helpdesk.

helpdesk

Helpdesk sloučí všechny komunikační kanály do jednoho, díky čemuž ušetříte spoustu času i peněz, zatímco zajistíte plnou spokojenost všech zainteresovaných osob. Podrobné informace o Helpdesku najdete na adrese www.helpdesk-software.cz.

 

Základní výhody Helpdesku

  • Mnohostranné využití. Helpdesk oceníte jako pomocníka v rámci interní komunikace mezi jednotlivými zaměstnanci, stejně jako velmi efektivní službu v komunikaci se zákazníky a externími dodavateli.
  • Snadné, intuitivní ovládání.
  • Přehled v jednotlivých požadavcích s možností snadného vyhledávání, rychlého zobrazení historie či označování požadavků podle jejich priority.
  • Požadavek se rychle dostane k pracovníkovi, do jehož kompetence řešení spadá.
  • Významné snížení nákladů.
centrum.bvu.czCISCOMicrosoft certifiedECDL